Referenssejä

Asiakastyytyväisyys on toimintamme kulmakivi. Alla muutamia kokemuksia ja kommentteja asiakkailtamme.

raseborg_sve_sf_cmyk

Henkilöstöpäällikkö, Raaseporin kaupunki:

Henkilöstömme on kokenut KivaQ-menetelmän toimivaksi. Menetelmä ei perustu valmiisiin vastauksiin, vaan saa osallistujat yhdessä löytämään ratkaisuja työhyvinvoinnin parantamiseksi.

Caeus-logo-pieni

Toimitusjohtaja, CarusPBS:

KivaQ W-kyselystä ja -menetelmästä oli meille suuri hyöty jo vuonna 2007.

FnSteel

Toimitusjohtaja, Dalwire:

KivaQ on ollut hyvä ja yksinkertainen työhyvinvoinnin kehittämismenetelmä sekä toimihenkilöille että työntekijöille. Olemme monta vuotta seuranneet työhyvinvoinnin kehittymistä KivaQ W-kyselyn avulla.

Näyttökuva-2014-03-29-kohteessa-17.39.28-e1409842833393

KivaQ-fasilitaattori:

Olen työskennellyt KivaQ-menetelmän kanssa aktiivisesti pari vuotta ja olen vaikuttunut siitä, kuinka menetelmä aina toimii. Ryhmät keskittyvät olennaiseen ja heillä on välitön hyöty räätälöidyistä tuloksista.

 

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _